Cumpără azi și economisește mai mult! - 10% reducere la prima comanda de la noi

Cum comand?

← înapoi la Termeni și Condiții

Capitolul X. Procedura de comandă

Coșul de cumpărături

În pagina Produsului/Serviciului, în urma selecției produsului dorit, prin apăsarea butonului „Adaugă în coș”, produsul este automat transferat în coșul de cumpărături. Pot fi introduse mai multe produse în coș înainte de finaliza o comandă.

Accesând coșul de cumpărături, Utilizatorii au posibilitatea să modifice cantitatea, să introducă cupoane promoționale - dacă este cazul - și să înainteze spre finalizarea comenzii, respectiv spre formularul de comandă.

Plasarea / Confirmarea comenzii

Pentru plasarea unei comenzi nu este necesar ca utilizatorul să aibă un cont înregistrat în platformă, însă recomandăm crearea unui cont în cazul în care considerați că veți reveni pe site-ul nostru, întrucât vom păstra în contul dvs. informațiile de livrare, wishlist-ul și veți avea acces la informații despre achizițiile recente, ceea ce noi considerăm că vor face experiența dvs. pe site-ul nostru mult mai plăcută.

Pentru finalizarea unei comenzi este necesară completarea detaliilor de livrare. Completarea detaliilor din secțiunea „Livrare” este necesară pentru toți Utilizatorii. Livrarea poate fi făcută strict pentru adrese din România.

Informațiile pe care le solicităm în momentul plasării unei comenzi

Date personale

- Prenume, Nume

- Telefon

- Adresa de email

- Opțiunea de a crea un cont

- Opțiunea de a te abona la newsletter

Livrare

- Opțiunea de livrare

- Județ

- Oraș

- Strada

- Număr

- Bloc, scară, etaj, apartament, etc.

- Persoană de contact

Plată

- Opțiune plată ramburs

- Opțiune plată online cu cardul

Opțiuni de plată

Ultimul pas în procesul de plasare al comenzii este stabilirea modului de plată. În acest moment puteți opta pentru plata prin sistem ramburs (direct curierului în momentul livrării) sau plata online cu cardul prin intermediul procesatorului de plăți PayU Services Romania SA.

În cazul în care veți opta pentru plata cu cardul, după selectarea butonului ”Finalizează comanda”, veți fi redirecționat către pagina procesatorului de plăți unde va trebui să introduceți datele cardului. PayU Services Romania SA asigură un grad adecvat de securitate și confidențialitate a datelor dvs.

Confirmarea Comenzii

După verificarea de către operatorii noștri a disponibilității Produselor/Serviciilor comandate, Utilizatorul, fie va primi prin e-mail confirmarea disponibilității produsului și a înregistrării Comenzii, fie va fi informat că produsul nu mai este pe stoc și drept urmare comanda plasată nu va fi înregistrată.

Există posibilitatea să revenim ulterior telefonic sau prin email și să vă anunțăm că unul sau mai mult produse comandate nu se mai află în stocul distribuitorului nostru. În acest caz vă vom oferi posibilitatea de a anula integral sau parțial comanda dvs. În situația în care ați efectuat plata cu cardul și optați pentru anularea integrală sau parțială a comenzii dvs., vom solicita procesatorului de plăți restituirea integrală sau parțială a plății, conform opțiunii dvs..

Confirmarea disponibilității Produselor/Serviciilor comandate și implicit a înregistrării Comenzii se va realiza de către operatorii noștri cel mai târziu în două zile lucrătoare de la primirea cererii de achiziție, prin e-mail sau telefonic.

*Atenție:
Comanda Serviciului este un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Prestator și Cumpărător, prin care Cumpărătorul este de acord să primească Produsele/Serviciile și să facă plata acestora, în conformitate cu specificațiile ofertei comunicată de Lemon Cliff.*

Această comandă nu constituie un Contract între părți și nu angajează în niciun fel părțile până în momentul în care este confirmată de Lemon Cliff.

Ne rezervăm dreptul să refuzăm o anumită sau mai multe comenzi pe care le plasați pe site-ul nostru. Este posibil, la discreția noastră, să limităm ori să anulăm cantități comandate per persoană sau per comandă. Aceste restricții ar putea include comenzi plasate de către sau sub aceeași adresă de e-mail, card bancar de debit sau credit și / sau comenzi care folosesc aceeași adresă de facturare și / sau de livrare. În cazul în care aducem o modificare unei comenzi sau anulăm o comandă, vom încerca toate canalele de comunicare posibile folosind informațiile de contact: email și / sau adresa de facturare / număr de telefon oferite la momentul plasării comenzii pentru a vă informa.

Ne rezervăm dreptul să limităm, să anulăm sau să interzicem comenzi care, sub judecată noastră, par a fi plasate de către agenți, revânzători sau distribuitori.

Contractul

Utilizatorul ia la cunoștință că după confirmarea telefonică sau prin email de către un operator al Lemon Cliff a comenzii Produsului/Serviciului intervine un contract electronic de furnizare servicii, încheiat pentru serviciul comandat.